Transporteurs
Ga snel door naar de sectie van jouw voorkeur:
Meer over onze service
We helpen je graag
Afhankelijk van de grootte van je bestelling wordt de bijbehorende transporteur geselecteerd. We doen ons best de transportkosten zo laag mogelijk te houden. Klik hier voor meer informatie over onze transporteurs en verzendtarieven.
Onze transporteurs zijn:
- DPD; voor kleine bestellingen.
- Van de Hoef transport; voor grote en lange bestellingen.
- AdHoc; voor onze meubels.
Onze transporteurs bezorgen door heel Nederland, behalve op de Waddeneilanden.
Ben jij benieuwd wanneer jouw bestelling geleverd wordt? Lees hier hoe je jouw bestelling kan volgen.
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op een rij
DPD
Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging, wordt jouw pakket op een ander tijdstip opnieuw aangeboden of bezorgd bij een afhaalpunt in de buurt. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!
Van de Hoef
Indien je niet thuis bent op het moment van bezorging wordt jouw kar mee teruggenomen. Onze transporteur van de Hoef communiceert de avond van tevoren een tijdslot van maximaal 2 uur met de verwachte levertijd, ook sturen zij een 10 minuten voor het moment van leveren een update over de status. Ons advies is om de track & trace code van je bestelling goed in de gaten te houden, zodat je weet wanneer je jouw bestelling kunt verwachten!
AdHoc
Onze meubels worden op afspraak bezorgd. We zullen het tijdstip vooraf overleggen en je kan ervan uitgaan dat we op dat moment bij je zijn!
Als je nog geen e-mail hebt ontvangen van onze transporteur, raden we je aan om het volgende te doen.
-
Controleer je spam folder. Het kan zijn dat de e-mail van de transporteur in je spam folder terecht is gekomen.
-
Is dit niet het geval? Dan heeft jouw bestelling onze zagerij waarschijnlijk nog niet verlaten. Pak je orderbevestiging erbij en controleer de leverdatum.
Wanneer de leverdatum van jouw bestelling is verlopen en je nog geen e-mail hebt ontvangen van de transporteur, neem dan contact met ons op via ons contactformulier. Vergeet niet je ordernummer te vermelden!