Betaling mislukt of geweigerd
Ga snel door naar de sectie van jouw voorkeur:
Meer over onze service
We helpen je graag
Soms kun je problemen ondervinden tijdens het online betalen van je bestelling. Geen nood, wij helpen je om het op te lossen! Lees hieronder wat je kunt doen wanneer je problemen ondervindt tijdens het afrekenen.
Wordt de verbinding verbroken tijdens het betalen?
Als de betaling niet is gelukt krijg je automatisch een betalingsherinnering. Deze kun je dan betalen om de bestelling alsnog af te ronden. Daarna ontvang je de orderbevestiging per mail.
Wordt de verbinding na het betalen verbroken?
Zodra je betaald hebt krijg je automatisch een orderbevestiging per e-mail. Heb je deze niet ontvangen? Kijk dan ook in de map met ongewenste mail.
Gaat er alsnog iets mis? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier, zodat we je kunnen helpen bij het afronden van je bestelling!
Veelgestelde vragen
Alle antwoorden op een rij
Dat is vervelend. Wij helpen jou graag verder.
-
Je kunt het beste even bellen met jouw creditcardmaatschappij om te informeren wat er mis gaat. Vaak kunnen zij dat meteen zien!
-
Is er volgens hen niets mis? Dan gaat er bij ons iets fout. Verwijder je cookies of plaats jouw bestelling in een andere browser of met een ander apparaat.
-
Nog steeds geen succes? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Wij staan klaar om jou verder te helpen!
Voor Nederlandse ondernemers:
-
Controleer of je geen typefout hebt gemaakt, waardoor ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend.
-
Is dat niet het geval? Dan gaat er wellicht iets fout tijdens de validatie. Wanneer ons betaalsysteem jouw BTW nummer niet herkend, kunnen we op dat moment helaas geen BTW vrije levering realiseren.
-
Probeer het ook eens in een andere browser.
Voor Belgische ondernemers:
Op dit moment is het niet mogelijk om een 0% factuur te genereren voor Belgische ondernemers via onze website OPMAATZAGEN.nl. Graag vragen we je bestelling via TOSIZE.be te plaatsen. Deze website werkt exact hetzelfde als OPMAATZAGEN.nl, echter heeft deze website een aantal voordelen voor Belgische klanten. Zo kan je bijvoorbeeld tijdens het afrekenen kan je via TOSIZE.be een geldig Btw-nummer opgeven, nadat je Btw-nummer gecontroleerd is, krijg je automatisch een 0% Btw-factuur opmaakt.
Lukt het na bovenstaande punten nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. Dan kijken we samen naar een oplossing!