Er is iets fout gegaan

Ga snel door naar de sectie van jouw voorkeur:

Meer over onze service

We helpen je graag

Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening insturen via ons contactformulier. We nemen dit erg serieus en zullen op werkdagen uiterlijk binnen 2 Werkdagen inhoudelijk reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Mocht het gebeuren dat we er samen niet uitkomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kan je de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Download het Europese formulier voor herroeping.

Veelgestelde vragen

Alle antwoorden op een rij

Dat vinden we erg vervelend. Graag horen we wat er mis is gegaan zodat we je kunnen helpen! Laat via ons contactformulier weten welk onderdeel niet geheel naar verwachting is. Vergeet niet om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen.

We nemen klachten erg serieus en streven ernaar binnen 2 Werkdagen werkdag te reageren. We beloven dat we altijd met een passende oplossing komen!

Dan lossen we dat graag voor je op! Laat via ons contactformulier weten wat er fout is gegaan, zodat we zo snel mogelijk tot een oplossing kunnen komen. Om je goed te kunnen helpen is het belangrijk om het ordernummer te vermelden en bij voorkeur eventuele foto’s mee te sturen. 

We streven ernaar op werkdagen binnen 2 Werkdagen werkdag met een passende oplossing te komen.